Profilaxie (preventie)


Faci parte din categoria celor care nu au probleme cu mobilitatea? Ei bine aveti un mare avantaj, asta desigur daca v-ati propus sa mentineti aceasta stare. Dupa cum ati vazut la capitolul cauze aceasta stare nu dureaza vesnic dar o putem prelungi.

- In primul rand trebuie sa fim constienti ca o data cu varsta pierdem usor din mobilitate iar acest proces poate fi accelerat prin suprasolicitare, sedentarism stat excesiv pe scaun etc.
- Odata ce suntem constienti, trebuie sa luam atitudine. Trebuie sa ne rezervam o ora pe zi numai pentru noi. Sunt convins ca aveti multe lucruri de facut si aparent nu aveti timp, dar nu o sa le puteti face daca va pierdeti din mobilitate sau daca ignorati durerile sau oboseala (intr-o zi veti claca) Aveti o ocazie unica, aceea de a preveni problemele de mobilitate. Chinezii o fac din tinerete cam de la varsta de 20 de ani. Veti gasi modalitati de a face acest lucru in meniul din stanga.


Daca nu faceti asta acum veti face parte din categoria celor care au nevoie de tratament insa cu cat amanam mai mult tratamentul cu atat acesta este mai dificil sau foarte putin reductibil. Sa nu uitam ca timpul trece si ar fi bine sa actionam acum( nu de luni sau de la 1) Si ar fi bine sa avem o constanta, sa ne facem acest plan pentru urmatorii 50-60 de ani.

Cand achizitionam un soft avem la dispozitie 30 de zile sa il incercam inainte de al cumpara, puteti sa incercati aceste exercitii 30 de zile inainte de a continua. Continuarea acestora va "costa" o ora din viata dumneavoastra. Noi lucram 8-9 sau chiar mai multe ore pentru altcineva ceea ce nu este neaparat rau dar pentru a face asta mai mult timp trebuie sa ne acordam si noua insine o ora. Sunt exercitii simple, nu aveti nevoie de aparatura scumpa defapt aveti nevoie doar de o saltea si de o serie de exercitii care urmaresc realizarea unui tonus muscular al grupelor de muschi care sunt implicati in sustinerea coloanei vertebrale in pozitie anatomica cat mai corecta. Daca sunteti atrasi de artele asiaticeVa pot oferi ca alternaitiva informatii despre Tai Chi